Klantpanel

Klantpanel, iedereen kan meedoen

Uw mening telt. Daarom heeft De Kernen, naast een Bewonersraad, ook een klantpanel. Er zijn al meer dan 1.500 mensen die meedoen aan het De Kernen klantpanel. 
Wat is een klantpanel?

Een groep huurders die hun mening geeft via een vragenlijst. Iedereen kan meedoen aan het klantpanel en zijn mening geven over verschillende onderwerpen. 

Hoe vaak kun je meedoen?

Ongeveer drie tot vier keer per jaar mailt De Kernen een vragenlijst aan het klantpanel. We stellen vragen over bijvoorbeeld de dienstverlening, het bewonersblad, duurzaamheid, verhuizen enzovoort. Soms vragen we ook om samen met elkaar verder over een bepaald onderwerp in gesprek te gaan. En, u kunt ook meedoen als u geen e-mailadres heeft. Dan stellen we u de vragen telefonisch. 

Wat doen we met de uitkomsten? 

Een voorbeeld. Uit de vragenlijst over het bewonersblad Pit bleek dat mensen de puzzel misten. Die heeft De Kernen weer in het blad opgenomen. En uit de vragenlijst over 'Als u het voor het zeggen heeft' nemen wij belangrijke opmerkingen mee in onze plannen. Ook sturen wij altijd alle leden van het klantpanel de resultaten van de vragenlijst toe. We delen de uitkomsten ook altijd met onze Bewonersraad.  

Anoniem

De onderzoeken zijn anoniem. Een onafhankelijk bureau voert de onderzoeken voor ons uit. 

Word ook klantpanellid!

En stuur een mail naar [email protected] en meld u aan als klantpanellid. Of bel met 088 58 24 000.  

Resultaten klantpanel onderzoek
'Als u het voor het zeggen had' 'Bewonersblad Pit' 'Dienstverlening De Kernen, verhuizen' 'Wat vindt u van De Kernen?' 'Digitale dienstverlening 'Zo denkt u over duurzaamheid' 'Uw mening over leefbaarheid' 'Hoe u informatie wilt over onderhoud' "Netwerken in uw buurt' Tuin en onderhoud Zonnepanelen Contact en bereikbaarheid Financiƫle redzaamheid Bewonerscommunicatie Woonvormen Bewonersraad en Burendag Energie(tarieven) 'Hoe zien en ervaren klanten De Kernen?' Brandveilig wonen Motivatie meedoen met klantpanel Belangrijk voor uw buurt