Klant is koning(in) in het commerciële veld!

Publicatiedatum: 16-05-2011

Vorige week woedde de discussie in de kamer of Maxima zich straks naast Willem-Alexander wel of geen koningin mag noemen. Ik hou het liever dichter bij huis.

Iemands titel bepaalt naar mijn idee niet de authoriteit, maar eerder de goede bijdrage die iemand levert. Dan mag iedereen heten zoals hij dat wil. En zo is het precies hetzelfde als met onze klanten. De bekende uitspraak klant is koning, gaat maar deels op. Wat mij betreft is de relatie koning. Als je met iedereen een goede relatie kunt onderhouden, huurders, gemeenten en kopers, dan doe je je werk pas goed. En beteken je samen meer dan alleen, dan verdient iedereen een lintje! 

Goede verkopen nieuwbouw!

Treffend vind ik de goede verkopen van onze nieuwbouwprojecten in deze tijd. Twee voorbeelden uit ons grote werkgebied: De Slotshof in Gameren en Leeuwenborgh in Boven-Leeuwen. En de uitstekende verkopen van bestaande huurwoningen. Zegt dat dan iets over de relaties waarin wij de afgelopen jaren goed hebben geïnvesteerd? Als dat zo is, dan ben ik oprecht blij met het vertrouwen dat men in De Kernen heeft. Is verkopen daarmee dan commercieel te noemen, een vies woord misschien in corporatieland? Nee hoor. Zonder verkopen kan De Kernen immers niet maatschappelijk ondernemen. Het mes snijdt dus altijd aan de goede kant.  

Doorgaan

Wij gaan in ieder geval door op de ingeslagen weg; mooie projecten bouwen voor verschillende mensen met uiteenlopende wensen. En zorgen voor een prinsheerlijke toekomst voor iedereen in ons werkveld!

Marinus Kempe

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden