Klanten De Kernen kunnen hun mening geven

Publicatiedatum: 10-02-2015

De Kernen meet vanaf heden op een andere manier haar dienstverlening. Klanten worden door een onafhankelijk bureau snel na de verleende diensten, gebeld en gevraagd naar hun mening.

De Kernen meet op de drie belangrijkste onderdelen van haar dienstverlening te weten woning betrekken, woning verlaten en reparaties.

Telefonisch contact

De klant wordt tot uiterlijk 21.00 uur 's avonds gebeld na het verlenen van de dienst. De Kernen kan met de informatie veel beter zien wat ze goed heeft gedaan en wat er beter kan. Kwaliteit van wonen staat bij De Kernen immers hoog in het vaandel. Niet alle klanten worden gebeld, er wordt een steekproef genomen. 

Voordelen

Deze manier van korter op de verleende dienstverlening meten is positief. De Kernen kan sneller haar diensten aanpassen als de meting daar aanleiding toe geeft. En, deze kwaliteitsmeting is voordeliger.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden