Nieuwe automatisering gunstig voor klanten De Kernen

Publicatiedatum: 19-07-2013

De Kernen heeft gekozen voor een nieuwe automatiseerder Itris. De keuze voor deze partij is gemaakt op basis van te behalen kostenbesparingen, efficiency en klantentevredenheid. In de nabije toekomst kunnen klanten onder andere zelf een aantal zaken online regelen door de nieuwe automatisering.

Itris vervangt het huidige primaire systeem voor een nieuw systeem waarin klantgegevens, gegevens van het woningbezit en andere belangrijke data staan. Het nieuwe systeem draagt intern bij aan een betere informatieoverdracht. De Kernen wil haar klanten ook digitaal beter gaan bedienen in de vorm van een klantportaal.

Wanneer?

Op 1 januari 2014 wil De Kernen over zijn gegaan op het nieuwe primaire systeem en de vruchten kunnen plukken van deze efficiencyslag. Het klantportaal volgt medio 2014. De werkzaamheden om op tijd over te kunnen gaan, zijn in volle gang.

 

 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden