Duurzaam samenwerken aan optimaal onderhoud
Met het tekenen van het driejarig contract zetten zij de langdurige en duurzame relatie door voor het dagelijks- en mutatieonderhoud van 5.200 woningen. De werkzaamheden van de drie partijen zijn gericht op het onderhoud van de woningen van De Kernen en daarmee een verbeterde dienstverlening aan huurders, een hogere technische kwaliteit en kostenreductie.
De drie partijen treden namens De Kernen de huurder tegemoet. De regionale servicedesks fungeren daarbij als verlengstuk van de woningcorporatie. Daar komen de storingsmeldingen, reparatieverzoeken en onderhoudsaanvragen binnen en ook daar worden de werkzaamheden in gang gezet. Zij zijn 365 dagen per jaar 24/7 bereikbaar.
Samenspel De Kernen en aannemers
Kuypers, Van Wijnen en Van der Vliet geven met de onderhoudswerkzaamheden gezamenlijk invulling aan de zorg en tevredenheid van de huurder. Dat doen ze samen met de eigen servicedienst van De Kernen die de kleinere reparaties uitvoert.
Fotobijschrift (v.l.n.r.): Marinus Kempe, Anton Troeijen, Harry Kuypers, Cor van Miltenburg