Missie, visie, strategisch plan

Ruimte voor mensen

Woonstichting De Kernen is op 1 januari 2010 ontstaan door de fusie van Waterborgh Wonen uit Beneden-Leeuwen en Woningstichting De Vijf Gemeenten uit Hedel. Wij werken vanuit één kantoor in Hedel. In Beneden-Leeuwen kunnen we klanten ontvangen in het Dienstencentrum aan de Van Heemstraweg 50. In 35 dorpen staan 4.500 van onze huurwoningen. Wij maken goed wonen mogelijk voor mensen met een lager inkomen.

Visie - ruimte voor mensen 

Wij streven naar ruimte voor mensen. We bieden ruimte om prettig te kunnen wonen, want dat is niet voor iedereen  vanzelfsprekend. We geven huishoudens kansen op de woningmarkt door te zorgen voor goede, betaalbare woningen. Ons werkgebied is bijzonder en ruim, huurwoningen liggen verspreid over 35 verschillende dorpen. We vinden het belangrijk dat het prettig wonen en leven is in deze dorpen. We hebben daarom aandacht voor leefbare buurten en gaan duurzaam om met ruimte en het milieu. Dat doen we samen met andere organisaties, zoals gemeenten en welzijns- en zorginstellingen. Ruimte voor mensen bedoelen we ook figuurlijk. We geven onze huurders ruimte door persoonlijke aandacht, keuzevrijheid en passende dienstverlening. En onze medewerkers bieden we voldoende ruimte om in- en extern te netwerken. Zo kunnen we samen zaken voor onze huurders nog beter voor elkaar krijgen. 

Missie - Kwaliteit van wonen én kwaliteit van leven

Wij willen zorgen voor kwaliteit van wonen én kwaliteit van leven. Daarom hebben we een divers woningaanbod van goed onderhouden woningen. Onze klanten kunnen hun woning naar eigen wens en smaak aanpassen door de keuzemogelijkheden die we bieden. We zorgen voor kwaliteit van leven door maatschappelijke organisaties te ondersteunen in het realiseren van welzijn- en zorgvoorzieningen. We jagen leefbaarheidinitiatieven aan door ons fonds 'Geld voor onze Buurt'

Klant tevreden

De klant staat centraal in alles wat we doen. Van het informeren van een nieuwe huurder tot en met het ontwikkelen van een nieuwbouwproject. Het hele jaar door meten we hoe tevreden onze klanten zijn over onze dienstverlening. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren en laten aansluiten bij de wensen van onze huurders. En, iedere klant kan zich aansluiten bij het klantpane; van De Kernen om zo regelmatig zijn mening te kunnen geven over diverse onderwerpen. 

Ons strategisch beleidsplan 2019 en verder...

Lees hier ons strategisch beleidsplan. 

Ons DNA

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden